بیست و نهم آبان؛ نماینده مدیران مسئول انتخاب می‌شود
شناسه خبر : 183 | تاریخ انتشار : شنبه 1401/08/28 ساعت 11:52:18

بیست و نهم آبان؛ نماینده مدیران مسئول انتخاب می‌شود

ظهوریان گفت: انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، فردا یکشنبه 29 آبان ماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 16 عصر، برگزار خواهد شد و در روز رای‌گیری نیز، سامانه جامع رسانه‌های کشور برای تمامی کاربران به جز مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات مسدود خواهد بود.

وی اظهار داشت: برای افزایش امنیت فرآیند رای‌گیری و صیانت از آرا، مدیران مسئول واجد شرایط به صورت 2 مرحله‌ای به صفحه کاربری خود در سامانه وارد می‌شوند. شرکت کنندگان در انتخابات پس از درج نام کاربری و رمز عبور، یک کد 5 رقمی را روی شماره همراه ثبت شده در سامانه دریافت خواهند کرد و پس از تایید کد پیامک شده، وارد صفحه کاربری خود خواهند شد.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرد: شرکت کنندگان در انتخابات، هنگام ورود به سامانه از خاموش بودن فیلترشکن یا vpn روی سیستم رایانه یا تلفن همراه خود اطمینان یابند، چرا که در غیر این صورت امکان دسترسی به سامانه میسر نخواهد بود.

وی افزود: تعداد قطعی واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات 2942 نفر و تعداد نامزدها تا این لحظه 198 نفر است و فهرست اسامی آن‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور نیز در دسترس عموم قرار دارد.

آخرین فرصت انصراف نامزدها تا ساعت 16 امروز شنبه 28 آبان ماه 1401 اعلام شده و هر یک از نامزدها در صورت تمایل میتواند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور، انصراف خود را ثبت کند.  بدیهی است تقاضای انصرافی که به طرق دیگر از قبیل ارسال نامه یا اعلام در شبکه‌های اجتماعی ارائه شده باشد، پذیرفته نخواهد شد.