آخرین فرصت اصلاح وضعیتِ اعلام وصول رسانه‌‌ها برای شرکت در انتخابات اعلام شد
شناسه خبر : 180 | تاریخ انتشار : یکشنبه 1401/08/22 ساعت 21:59:23

آخرین فرصت اصلاح وضعیتِ اعلام وصول رسانه‌‌ها برای شرکت در انتخابات اعلام شد

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید علاالدین ظهوریان با بیان این خبر افزود: برای فراهم شدن امکان شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، لازم است اصحاب رسانه اعم از مکتوب یا الکترونیکی، به منظور احراز فعالیت مستمر و منظم، تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 24 آبان ماه، نسبت به اصلاح وضعیت اعلام وصول رسانه خود اقدام کنند. وی تاکید کرد: پایگاه‌های خبری لازم است حتما کد اعلام وصول الکترونیکی خود را از صفحه مجوز رسانه در سامانه جامع رسانه های کشور دریافت و بر روی سایت پایگاه خبری خود قرار دهند.

      دبیر هیات نظارت بر مطبوعات افزود، نامزدهای نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات که فهرست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور در نشانی الکترونیکی: e-rasaneh.ir/election/Candidate اعلام شده است، چنانچه قصد انصراف داشته باشند، تا ساعت 16 روز شنبه 28 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور، انصراف خود را ثبت کنند.

      بدیهی است تقاضاهای انصرافی که به طرق دیگر از قبیل ارسال نامه یا اعلام در شبکه‌های اجتماعی ارائه شده باشند، موثر واقع نمی‌شوند.