آخرین مهلت انصراف رسمی نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول اعلام شد
شناسه خبر : 145 | تاریخ انتشار : دوشنبه 1399/08/19 ساعت 13:38:19

آخرین مهلت انصراف رسمی نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول اعلام شد

به گزارش دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات، سیدعلاءالدین ظهوریان با بیان این خبر افزود: نامزدهایی که قصد انصراف دارند؛ تا ساعت 16 امروز دوشنبه 99/8/19 فرصت دارند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی الکترونیکی https://e-rasaneh.ir، انصراف خود را ثبت کنند. بدیهی است تقاضاهای انصرافی که به طرق دیگر از قبیل ارسال نامه یا اظهار در شبکه های اجتماعی ارائه شده باشد؛ موثر واقع نمی شوند.

وی همچنین با اشاره به انتشار آخرین فهرست نهایی مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده و با حضور مراجع نظارتی از جمله پلیس فتا و کارشناسان مرکز ماهر، این انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور از ساعت 10 صبح تا 16 فردا  سه شنبه 20 آبان‌ماه 1399برگزار می‌شود و مطابق قانون در صورت عدم احراز اکثریت مطلق مدیران مسئول در مرحله اول، نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ 4 آذرماه 1399 برگزار خواهد شد.

بنابر آخرین اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع رسانه‌ها، تا کنون 73 نفر از 214 داوطلب تایید صلاحیت شده، انصراف رسمی خود را در این سامانه ثبت کرده اند.