میزان مشارکت مدیران مسئول در انتخابات از مرز 1700 نفر گذشت
شناسه خبر : 148 | تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1399/08/20 ساعت 14:31:39

میزان مشارکت مدیران مسئول در انتخابات از مرز 1700 نفر گذشت

به‌گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، در حالیکه کمی کمتر از 2 ساعت به پایان مهلت قانونی هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات باقی مانده است بالغ بر 42 درصد واجدین شرایط رای‌دهی در این انتخابات شرکت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تاکنون 22 درصد مشارکت‌کنندگان را زنان و 78 درصد آن‌ها را مردان تشکیل می‌دهند.

بر اساس اطلاعات درج‌شده در پنجره اختصاصی این انتخابات در سامانه جامع رسانه‌ها، تا این لحظه استان‌های ایلام، زنجان و گلستان، حائز بیشترین مشارکت و استان‌های خراسان شمالی، بوشهر و سمنان، کمترین میزان مشارکت در بین سایر استان‌ها هستند.

مدیران مسئول برای شرکت در انتخابات تا ساعت 16 امروز فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور نامزد مورد نظر خود را برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند و نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رای‌دهی و تایید کمیته نظارتی اطلاع‌رسانی می شود.

حضور نمایندگان مرکز «ماهر» وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، همچنین پلیس «فتا» در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات، ازجمله تمهیدات امنیتی این دوره از انتخابات است.

تعدد نامزدها و حضور مدیران مسئول رسانه‌هایی با گرایش‌ها و نحله‌های متنوع فکری و سیاسی و همچنین کمپین‌های مختلف رسانه‌ای، فضای حاکم بر این دوره از انتخابات را نیز همچون سنوات گذشته بسیار رقابتی کرده است.

فهرست اسامی نامزدهای انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید:

https://e-rasaneh.ir/election/Candidate