ایجاد پنجره اختصاصی برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات
شناسه خبر : 139 | تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1399/08/08 ساعت 15:42:12

ایجاد پنجره اختصاصی برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید علاءالدین ظهوریان با بیان این خبر افزود: با ایجاد این پنجره جدید، مدیران مسئول محترم و عموم مراجعان به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی الکترونیکی e-rasaneh.ir می توانند در جریان اخبار و اطلاعاتی که در روند برگزاری انتخابات از سوی دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام می شود قرار بگیرند. ظهوریان افزود: علاوه بر انتشار آخرین اخبار مرتبط، در روز برگزاری انتخابات، جداول آماری و نمودارهای مربوطه نیز  در این پنجره منتشر و قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به انتشار فهرست مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات تاکید کرد: بر اساس تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آن‌ها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (16) قانون مطبوعات، توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آن‌ها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند. لذا از میان رسانه‌های دارای مجوز و بر اساس اطلاعات بخش اعلام وصول سامانه جامع رسانه‌های کشور، حدود 3500 مدیر مسئول واجد این شرایط شناخته شده است. بدیهی است مدیران مسئولی که اسامی آن‌ها در فهرست منتشره اعلام نشده است، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 14 آبان‌ماه 1399 مراتب را از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات پیگیری کنند.  

شایان ذکر است، این انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور  از ساعت 10 صبح تا 16 روز سه شنبه 20 آبان‌ماه 1399برگزار می‌شود و مطابق قانون در صورت عدم احراز اکثریت مطلق مدیران مسئول در مرحله اول، نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ 4 آذرماه 1399 برگزار خواهد شد.

  • برای مشاهده فهرست مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات، روی لینک زیر کلیک کنید:

         https://e-rasaneh.ir/election/Voter